ابزار الکترونیکی, الکترونیک

معرفی سیم لحیم یهینکس + بهترین نمونه بهینکس

سیم لحیم

یکی از مهم ترین و پر مصرف ترین ابزار در صنعت الکترونیک بخصوص صنعت مونتاژ بی شک میتوان گفت سیم قلع یا همان سیم لحیم است ، انتخاب یک سیم لحیم عالی با کیفیت و قیمت مناسب یکی از مهم ترین فاکتور هایی هست که باعث ثبات در خرید آن محصول و استفاده دائم از آن میشود حال میخوام در این نوشته شما را با یکی از بهترین نمونه سیم لحمی های موجود در بازار ایران آشنا کنیم و بهترین نمونه آن را به شما معرفی کنیم پس اگر بدنبال یک انتخاب عالی هستید این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بهینکس

شرکت صنایع بهین با نام تجاری بهینکس  یکی از خوشنام ترین شرکت های حال حاضر در ایران در تولید انواع ملزومات مصرفی مونتاژ کاری میباشد که به واسطه کیفیت بالا محصولات خود توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

سیم لحیم بهینکس ساخت کجاست ؟

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که مشتریان در خصوص انواع سیم لحیم بهینکس دارند این است که این محصول ساخت و تولید کجاست ؟ آیا محصول فقط دور کلاف پیچیده میشود و بقیه مراحل در خارج انجام میگردد!!

جواب سوال اول : سیم لحیم بهینکس ساخت کشور ایران است و با وجود ساخت داخل توانسته با رقبای خارجی خود به وارد رقابت شود و به خوبی از عهده این کار به خوبی بر آمده است.

سوال دوم : این محصول از صفر تا صد داخل ایران تولید میگردد.

انواع سیم لحیم بهینکس

این سیم قلع در وزن و قطر های متفاوت تولید میگردد که بنا بر نیاز باید انتخاب گردد ، آلیاژ بکار رفته در سیم استاندار 63 درصد قلع به 37 درصد سرب میباشد همراه با روغن و چسبندگی بالا می باشد.

 1)  سیم لحیم بهینکس 50 گرم

این نمونه یکی از باصرفه ترین نمونه های با کیفیت موجود در بازار است بدلیل وزن پایین برای مصارفی که شما زیاد نیاز به استفاده از سیم لحیم ندارید بسیار مناسب است و میتوانید داخل جعبه ابزار یکی از این حلقه های 50 گرمی را داشته باشید.

از ویژگی های 50 گرم بهینکس میتوان به :

  • قطر : 0.8 میل
  • وزن : 50
  • طول : 14 متر
  • میزان درصد فلاکس 2 درصد
  • نسبت قلع به سرب : 63 به 37 درصد
  • چسبندگی بالاو… اشاره کرد.
بیشتر بخوانید ———-> 5 تا از بهترین سیم لحیم های موجود در بازار 

 

 2) سیم لحیم بهینکس 100 گرم

یک نمونه مناسب برای کسانی که تعمیرات برد های الکترونیکی مانند برد های موبایل ، پکیج ، برد های سوئیچینگ و… تعمیرات دارند می باشد ، این سیم بدلیل وزن مناسبی دارد برای مصرف یک فرد تعمیرکار به صورت ماهانه مناسب است. طول کلاف به طور تقریبی 28 متر میباشد.

 

 3 ) سیم لحیم بهینکس 250 گرم

این سیم برای کسانی تولید گردیده که استفاده زیادی از سیم لحیم در کارگاه خود دارند و حلقه های وزن پایین تر برای آن صرفه نخواهد داشت ، به طور مثال برای تابلو سازی یک گزینه عالی و به صرفه است.

 بهینکس متری

برای رفاه حال شما مشتریان عزیز این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که بتوانید این سیم را حتی به صورت متری و بنا بر میزان نیاز خود تهیه کنید. ( خرید سیم  متری بهینکس )

خرید سیم لحیم بهینکس

برای خرید انواع سیم لحیم بهینکس در وزن های متفاوت شما میتوانید در بخش فروشگاهی وبسایت با جستجو کلمه بهینکس به محصول دسترسی پیدا کنید و با یک قیمت عالی آن را سفارش داده و در سریعترین زمان بدست شما خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *