اطلاعات الکترونیکی, الکترونیک

معرفی کامل برند سومو ( somo ) + بهترین هویه های سومو

معرفی برند سومو

معرفی هویه سومو  : ابزار الکترونیکی با کیفیت قطعا در خروجی کار مونتاژ شما بسیار موثر خواهد بود و برای بعضی از افراد کیفیت ابزار بسیار تا بسیار مهم است اگر بخواهیم از ابزار با کیفیت مونتاژ نام ببریم قطعات برند های weller و esra سرآمد این ابزار هستند ، ولی خوب متاسفانه بدلیل نوسات قیمت این برند های با کیفیت بشدت افزایش داشته اند وتوجیه اقتصادی برای شما ممکن است نخواهد داشت پس از این رو برند های دیگر وارد بازار شده اند و با کیفیت و قیمت خوب خود توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند. امروز میخواهیم یکی از  برند های پرطرفدار بازار بنام سومو ( SOMO ) را به شما معرفی کنیم.

 

سومو ( SOMO )

سومو یکی از برند های شناخته شده و پرطرفدار بازار الکترونیک است که چند سال اخیر توانسته است توجهات زیادی را به خود جلب کند، این برند ساخت کشور چین و از کیفیت درجه 1 برخودار بوده است ، خوشبختانه سومو هنوز در بازار نمونه های تقلبی و بی کیفیت آن وجود ندارد و با خیال راحت میتوانید از محصولات سومو استفاده کنید. ابزار که معمولا از مارک سومو در بازار میتوانید پیدا کنید شامل :

انواع هویه

انواع پنس

انواع پایه هویه و…. اشاره کرد ، که به بررسی نمونه های پرطرفدار آن خواهیم پرداخت.

 

 

هویه های سومو

سومو به واسطه هویه های با کیفیت و متنوع خود شناخته میشود ، هویه هایی که بعضی از مدل های آن وات متغییر بوده که بسیار پرکاربرد و به صرفه هستند. که 3 نمونه پرطرفدار این هویه ها میتوان به :

 

 1 ) هویه سومو دوحالته مدل SM119

منظور از دو حالته  این نمونه شما میتوانید در دو وات متفاوت 20 و 130 وات با این هویه کار کنید که به صورت پایه و پیش فرض زمانی که به برق میزنید روی حالت 20 وات است ولی با نگه داشتن دکمه روی بدنه به مدت 20 الی 30 ثانیه به حالت 130 وات میرود . تا دو دقیقه روی این حالت کار کرده و به صورت خودکار به 20 وات برمیگردد.

بدنه از پلاستیک سخت و با کیفیت ، جنس المنت از نوع سرامیکی مرغوب می باشد و برای تعمیرات موبایل و قطعات اس ام دی توان 20 وات بسیار مناسب است . برای خرید هویه سومو sm119 روی عکس کلیک کنید.

 

 2 ) هویه سومو دو حالته مدل SM120

این نمونه در دو وات متغیر 20 . 200 وات کار میکند که دقیق مشابه مدل Sm119 میباشد وتنها تفاوت آن ها در توان عملکردی است . توان 200 وان مدل sm120 یک گزینه عالی برای انواع تعمیرات سنگین و ذوب کردن قلع های ضحیم است که با این توان به راحتی آن را ذوب میکند. نوک آن بسیار نازک و تیز می باشد .برای خرید هویه سومو sm120 روی تصویر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید ——–> صفر تا صد ابزار وملزومات مونتاژ کاری

 

3 )هویه سومو تفنگی 500 وات مدل SM2500

اگر بدنبال یک هویه به قول معروف جون سخت و محکم هستید ومیخواید در وات بالا از آن استفاده کنید بهترین گزینه ممکن با هزینه مناسب سومو مدل SM2500 است.

هویه وات بالا 500 واتی تفنگی سومو مدل SM2500-الکترونیک ای سی بست

هویه  500 واتی تفنگی سومو مدل SM2500

 4 ) هویه سومو مدل SM220

اگرمیخواهید با قطعات ظریف در توان و وات پایین کار کنید 20 وات سومو مدل sm220 است که برای کار با قطعات ریز و اس ام دی بسیار عالی میباشد.

هویه سومو مدل SM220

 هویه سومو مدل SM220 مخصوص SMD

 5 ) هویه سومو مدل SM140

این نمونه در توان 40 وات میباشد و مانند نمونه های قبلی خود دارای نوک سوزنی و تیز نمیباشد و یک نوک معمولی دارد که برای کارهای معمولی و خانگی بسیار گزینه مناسبی میباشد. برای خرید SM140 روی تصویر کلیک کنید.

خرید هویه سومو ( SOMO )

شما میتوانید برای خرید انواع هویه سومو و ملزومات مونتاژ در داخل بخش فروشگاهی آی سی بِست اقدام به خرید آن بکنید ابتدا هویه مورد نظر خود را پیدا کرده مشخصات کامل آن را مطالعه کرده و سپس با خیالی راحت آن را خریداری کنید تا در سریع ترین زمان به دست شما برسد. معرفی هویه سومو 

 

نکات مهم در رابطه با افزایش طول عمر هویه

یکسری نکات است که بعضی افراد در رابطه با کار با هویه رعایت نمی کنند و باعث خراب شدن وسیله می شود که همیشه از این موضع شاکی هستند هویه من زود خراب شد.

زود خراب شدن هویه میتواند چند دلیل داشته باشد:

اول از همه کیفیت هویه است که اگر بی کیفیت باشد صد در صد میشه نمیتوان تضمین کرد مدت طولانی برای شما کار بکند و شاید هم کار بکنه چون اصلا مشخص نمی کند.

دوم اینکه بعضی افراد از هویه بیش از حد کار میکشند که طبیعتا به المنت ونوک به مرور زمان فشار امده و باعث سوختن وخرابی  المنت میشود . شما باید به این نکته توجه کنید هیچ وقت هویه را به مدت طولانی داخل برق نزنید که همیشه اماده به کار باشد ، زمانی به برق بزنید که میدونید میخواهید الان با آن کار کنید زیرا به سرعت داغ شده و زمانی را از شما تلف نمیکند.

نکته اخر اینکه موقع اتمام کار با هویه حتما نوک آن را به وسیله پاک کننده های مخصوص مانند اسنفج های معمولی و صابونی  تمیز کرده تا دچار اکسید و خراب شدن نشود تا دفعات بعد به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید همین نکات ریز را رعایت کنید صد در صد طول عمر هویه شما هم افزایش پیدا خواهد کرد و مجبور نیستید که هر دفعه برای خرید یک هویه جدید اقدام کنید.

 

کلام آخر:  اگر بدنبال ابزار مونتاژ و لحیم کاری با کیفیت ودر عین حال با قیمت مناسب میگردید سومو یک گزینه عالی و اقتصادی برای شما میباشد. اگر با هویه درست کار کنید و از آن به خوبی مراقبت کنید به راحتی چندین سال میتوانید از آن استفاده کنید. معرفی هویه سومو 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *