اطلاعات الکترونیکی, الکترونیک

خرید اینترنتی قطعات الکترونیکی (مزایا + معایب )

خرید اینترنتی قطعات

خرید اینترنتی قطعات الکترونیکی : با گسترش اینترنت و پس از شیوع کرونا خرید عمده مردم به سمت خرید های اینترنتی و آنلاین سوق داده شده. و باعث شد که فرهنگ مردم در خرید اینترنتی افزایش پیدا کند و با خیالی راحت از هر کجای ایران در سریع ترین زمان خرید خود را انجام دهند.

هر کس مناسب با شغل خود سایت های تخصصی حوزه فعالیت خود را درفضای اینترنت پیدا کرده و پس از بررسی صحت و اعتبار و خواست خود از آن فروشگاه خرید میکند .از آنجا عمده کابران ما دانشجویان ، تعمیرکاران وسایل برقی هستند میخواهیم برای شما مزایا و معیاب خرید قطعات الکترونیکی را مشخص کنیم تا با خیالی راحت تر خرید را انجام دهید.

 

قطعات الکترونیکی چیست

هر وسیله برقی که در اطراف شماوجود دارد از یکی سری وسایل ریز که به روی بورد الکترونیکی سوار شده اند تشکیل شده است و خرابی هر کدام باعث اختلال در کل سیستم و در نهایت از کار افتادن دستگاه می شود. پس برای تعمیرات یک دستگاه برقی شما قطعا به یک سری قطعات و ابزار نیاز دارید که برای تهیه آن میتوانید از یک فروشگاه معتبر با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

انواع قطعات الکترونیکی

قطعات الکترونیکی خود یک دنیای بسیار بزرگ دارد که به چند عدد محدود نمی شوند به طور مثال شما نمیتوانید بروید به یک مغازه و بگوید من یک خازن میخوام ، جوابی که خواهید شنید اینه که چه  ظرفیت  و ولتاژی پس اینجا که شما باید دقیق شماره و مشخصات اون قطعه رو داشته باشید به هیچ وجهبدون اطلاع داشتن از نوع قطعه خرید نکنید.

از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی داخل بازار میتوان به :

و…. اشاره کر که خود باز گستره ی بسیار زیادی دارد که هر کدام شماره فنی مختص خود را دارد که موقع خرید باید از آن اطلاع داشت.

 

بیشتر بخوانید ———> پرکاربردترین قطعات الکترونیکی داخل بازار ( کلیک کنید )

 

مزایای خرید اینترنتی قطعات الکترونیکی

ممکن است در شهر خود قطعه یا ابزاری را بخواهید که پیدا نشود یا قیمت بسیاری بالایی داشته باشد چند سال پیش شما مجبور بودین که با قیمت بالا آن قطعه را خریداری کنید یا اینکه کلی مسافت را طی کنید به شهر مقصد تا قطعه را تهیه کنید. و یا با فروشگاه تماس گرفته و قطعه را سفارش داده . اما  خوشبختانه با روی امدن سایت های ارائه دهنده قطعات و ابزار الکترونیکی که به صورت تخصصی این قطعات را میفروشند میتوانید وارد وبسایت شده شما قطعه را جستجو کرده ، سپس تصاویر و مشخصات فنی آن را خوانده و بعد از مقایسه قیمت آن را خریداری کنید. و شما با چند کلیک ساده میتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا برای شما ارسال شود و درب منزل آن تحویل بگیرید که با کمترین هزینه و صرف زمان اندک محصول را سفارش و در محل مورد نظر خود تحویل میگرید.

ای سی چیستمعایب خرید اینترنتی قطعات

درسته خرید اینترنتی مزایای زیادی از جمله راحتی سفارش ، عدم استفاده انرژی زیاد برای پیداکردن قطعه مورد نیاز و کلی مزایای دیگر دارد ولی خوب نمیشه گفت هیچ  عیبی ندارد . گاها بعضی از فروشنده موقع ارسال قطعات به کیفیت قطعه اصلا دقت نمیکند و ممکن است قطعات معیوب در بین آن باشند البته نمیشه آن ها رو مقصر دانست زیرا تمامی این قطعات از کشور چین وارد میشود و ممکن است به طور مثال از ده هزار عدد چندتا معیوب هم باشد .

یکی از عیب های دیگری که میتوان به آن اشاره کرد زمان ارسال ونوع بسته بندی کالا هست که متاسفانه به آن هیچ دقتی نمیکنند و در صورت خراب شدن و ضربه دیدن کالا به هیچ وجه هیچ عذری را نمیپذیرند.

ما سعی کرده ایم تا برای شما هنگام ارسال کالا تمام نکات را به هنگام ارسال و بسته بندی رعایت کنیم تا در شرایط ضربه دیدن به بسته به محصول شما هیچ آسیبی وارد نشود.و تماما قبل از بسته بندی تمامی سفارشات را چک میکنیم تا جنس اشتباه یا معبوب برای شما ارسال نگردد.و تمام تلاش ما رعایت حفظ حریم مشتری و رضایت شما عزیزان است.

 

از کجا قطعات الکترونیکی سفارش دهیم

یکی از معضلات شماعزیزان به هنگام خرید اینترنتی عدم اطمینان به سایت مورد نظر می باشد که ما سعی کردیم تمامی مجوز های فعالیت های اینترنتی از جمله ( اینماد ، ساماندهی کسب و کار ) را اخذ کنیم تا اعتماد شما هنگام خرید جلب شود.

و همچنین تمامی مراحل دست و پا گیر سفارش را برای شما حذف کردیم که با چند کلیک ساده به محصول خود دست پیدا کنید اطلاعات و عکس های آن ار مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید خود را ثبت کنید و باقی آن به عهده ما میباشد که سفارش شما را بسته بندی و به اداره مربوطه حمل و نقل تحویل داده و کد رهگیری پستی یا تیپاکس برای شما ارسال میگردد. تمام مراحل شفاف و واضح است که هیچ گونه ابهامی در هنگام خرید نداشته باشید.

 

 

جمع بندی : خرید اینترنتی مزایا و معایبی دارد که هر وبسایت بسته به شرایط خود میتوانید این معایب را کاهش و رضایت شما را به خوبی جلب کند پس در هنگام خرید حتما اعتبار سایت را چک کرده و سپس از آن خرید داشته باشید.همچنین شما میتوانید تمامی قطعات الکترونیکی از جمله دیود ، آی سی های کمیاب ، مقاومت ، ترانزیستور و…انواع ابزار مانند مولتی متر ، کف چین ، سیم لحیم و…. را از آی سی بِست به راحتی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *